Электронды каталог

"Балабақша - мектеп - колледж - жоғары оқу орны" жүйесіндегі мемлекеттік тілді деңгейлік үздіксіз оқыту стандарты
Бұл жобада "қазақ тілі" пәнінің базалық білім мазмұнына қойылатын талаптар, оқу пәні бойынша оқу жүктемесі, және "қазақ тілін" меңгеру деңгейінің халықаралық оқыту стандартына сәйкестігі қарастырылған

Технологическая карта обучения предмету "Информатика" в совмещенных 8-9 классах
Содержатся инновационные учетно-методические комплексы, позволяющие проектировать индивидуальную траекторию обучения учащихся с использованием информационных образовательных технологий, в частности, с использованием технологической карты

Управление качеством образования в условиях ресурсного центра
Раскрывается содержание работы по управлению качеством образования ресурсных центров, представлены материалы ресурсных центров по планированию профильного обучения и дополнительного образования, организация учебно-воспитательного процесса в межсессионные и сессионные периоды в ресурсных центрах

Заманауи мектептегі білім сапасын басқару, Управление качеством образования в современной школе
Құралда "сапа", "білім сапасы", "білім беру сапасын басқару" түсініктерінің мәні қарастырылған, заманауи мектепте білім беру сапасын басқару жұмыстарының мазмұны, әдістері мен түрлері бойынша ұсыныстар берілген

«Білім мазмұнын жаңарту аясында (5-9-сыныптарда) «Дене шынықтыру» пәнін оқыту бойынша әдістемелік ұсынымдар, Методические рекомендации по изучению предмета «Физическая культура» (5-9 классы) в рамках обновления содержания образования
Оқу құралда 5-9 сыныптарға арналған «Дене шынықтыру» пәні оқу бағдарламаларының ерекшеліктері баяндалған, оқытуды ұйымдастырудың түрлері мен әдістері келтірілген

Шекаралық аумақтағы ауылдық мектептерде, оның ішінде ШЖМ оқу процесін жетілдіру бойынша әдістемелік ұсынымдар, Методические рекомендации по совершенствованию образовательного процесса приграничных сельских школ, в том числе МКШ
Бұл әдістемелік ұсынымдарда Қазақстан Республикасындағы шекаралық аумақтағы ауылдық мектептердің ағымдағы жағдайына жан-жақты талдау жасалған

«Мектеп оқушысының кітап оқу іс - әрекеті» әдістемелік ұсынымдамалары , Методические рекомендации «Читательская деятельность школьника»
Бұл еңбекте мектеп оқушысына білім берудегі кітап оқу іс - әрекетінің рөлі қаралады, компетентті оқуға үйретудің заманауи технологияларына шолу жүргізіледі

«Тәрбиелік іс-шара»: алға қойылған мақсатқа жету деңгейінің өлшеу критерийлері (бәсекелік қабілет; прагматизм; ұлттық бірегейлікті сақтау; білімнің салтанат құруы; Қазақстанның революциялық емес эволюциялық дамуы; сананың ашықтығы»), Методические рекомендации «Воспитательное мероприятие: критерии измерения уровня достижений поставленных целей (конкурентоспособность; прагматизм; сохранение национальной идентичности; культ знания; эволюционное, а не революционное развитие Казахстана; открытость сознания)
Жұмыста жаңартылған мектеп пен оқушылар тәрбиесіндегі тәрбиелік іс-шаралардың рөлі қарастырылған және тәрбиелік іс-шаралардың қойылған мақсаттарға жету деңгейін өлшеу критерийлерінің сипаттамалары берілген

«Ұстаз – өзгертуші тұлға. Педагогтардың санасын жаңғырту» әдістемелік ұсынымдамалары , Методические рекомендации «Учитель - агент перемен. Модернизация сознания педагогов»
Әдістемелік құралда қоғамдық сананы жаңғыртуды ескере отырып, мұғалімнің педагогикалық ойлау мен педагогикалық сананы қалыптастыру және дамыту, қорыту, жүйелеу және теориялық тұрғыдан түсінуге әрекет жасалды

Дидактические материалы по обновленному содержанию предмета «Русский язык» (Я2) в 10-11 классах
Разработаны дидактические материалы по русскому языку с учетом обновленного содержания предмета «Русский язык» (Я2). Материалы отобраны с учетом развития четырех видов речевой деятельности (слушание, говорение, чтение и письмо)